thashit

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda & Mooa - 31 mars 2011 21:49

Sorry för min cpdåliga uppdatering ! haha :)


Iafall va jag och slingade håret idag. Blev själv nöjd med resultatet. Har också packat hela kvällen och nu ska jag fixa mina naglar FÖR IMORN ÅKEEERR JAG (AMANDA OCH ANNA) TILL DANMARK OCH SER JUUUSTIN BIEBER ! Kan verkligen inte sluta skrika !!


Aja ni får bilder och mer uppdatering om konserten i övermorgon , see yaa !!


// Mooa

Av Amanda & Mooa - 31 mars 2011 21:30

PACKAR FÖR FULLT , justin imorn kommer vi !

Av Amanda & Mooa - 30 mars 2011 17:34

Hellu sötnosar ! Nu sitter jag och ska börja plugga och ni vet ju hur det brukar gå ? ..:(


     My day

  • Skolan .
  • Hem med Mooa , fixa oss .
  • Cykla till affären.
  • Köpa en nalle till Justin Bieber .
  • Cykla hem , äta .
  • Plugga ..

Och sen måste jag plugga ,PACKA ,  och tänkte fixa min klocka om jag hinner så checka bloggen senare !


Puss / Määndy

 






Av Amanda & Mooa - 29 mars 2011 22:37

Godnatt , han inte blogga idag !<3

Av Amanda & Mooa - 28 mars 2011 16:51

Hej gullisar , har precis kommit hem .. eller jaa för 1 timme sen haha ! ;)

Idag har jag varit i skolan och ja sånt ni vet ! Sen stack jag till "cafeterian" och där va Linn och Emma och lite fler . Så städade Linn cafeterian jag typ åt , haha och Emma var på läxhjälp awwww ! :)Sen drog jag hem för att plugga men jag måste erkänna jag suger på det . Blir liksom aldrig av ? Så istället så tänker jag hyra en film med min ena syster med lite popcorn , och föresten köpte en sån här krydda igår på bion , NEVER SAY NEVER ! Den är verkligen god att ha på popcornen :) HISSAR den ! ;)


Dagens DISS : sjukt störiga killar som tror att man kommer ändra på sig bara för dom kallar en fjortis , fjortis e ett beteende men visst ?


Och stå alltid upp för vem du är även om andra har så dåligt självförtroende att dom måste trycka ner någon för att må bra själv !;)


 



Kiss / Määndy !<3



Av Amanda & Mooa - 28 mars 2011 05:41

Hej sötnosar ! Har precis vaknat , klockan är 05:48 och nej , jag är inte morgonpigg ..

Brukar oftast gå upp 6 , men vaknade precis och orkade inte sommna om , så vad är bättre än att blogga ?!


Hur ser er morgon ut ?   ;)

  så ful bild , men den bjuder jag på.. Kisses // Määndy !<3

Av Amanda & Mooa - 27 mars 2011 22:54

ÖVERLYCKLIG ! / määndy <3

huh

Av Amanda & Mooa - 26 mars 2011 16:27

E precis klar, har lockt håret och så precis hatar dåliga smink och hårdagar , uee ..

Men nu ska jag packa och dra till Anna får se vad som händer ikväll men sen ska jag sova där , mysss !   Puss // Määndy !<3

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards