thashit

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda & Mooa - 26 mars 2011 11:09

Uppdaterat sjukt dåligt har bara inte haft lust ..

Men nu ska jag snart duscha sminka mig , föna håret, platta håret , locka håret , jaa ni förstår !   

Föresten var och shoppade lite igår efter skolan yess,  najs..

Och lite ny design letar fortfarande efter någon som kan göra en snygg , someone ?


Men nu ska jag dunka musik and fixa mig så får vi se vad som händer later ? Kisses , Amanda ! <3  


Av Amanda & Mooa - 23 mars 2011 21:32

Kom nyss hem efter att ha sett världens bästa film !! Den är skitbra. Alla som inte har sett den borde göra det.

Fast jag missade en liten del när jag var på toa, köp aldrig en stor cola haha ! :)  

Av Amanda & Mooa - 21 mars 2011 21:30

Åhhh ... Gud vad jag e trött. Skulle egentligen gjort Tyska nu, men aldrig i livet ! Den får jag göra imorn , haha :)

Ska kolla någon film nu, Dirty Dancing eller Mamma Mia ? Ni får bestämma (: 


Kort inlägg men nu måste jag dra, See yaa ! :)

Av Amanda & Mooa - 21 mars 2011 16:17

Hej ligger just nu i sängen helt slut ! Är jätte trött och har huvudvärk , tänkte igentligen dra ut och göra något idag men mår dåligt och har fysik prov imorgon , najs?... Nej ! Men nu ska jag plugga , och dö inför imorgon . Fysikprov och simmning i skolan kan det bli värre?

  Random bild ..


Kisses / Määndy !

Av Amanda & Mooa - 20 mars 2011 20:15


Mooas shopping !

Bh (Cubus) ; 149 :-

Läppglans (H&M) ; 79 :- Tror jag det var :S

Ansikts masker (Lindex) ; Ehh.. Vettefan

Kajalpenna (H&M) ; 29:90 :- Tror jag ..


Määndys shopping !


Svart tröja (H&M) ; 249 :-

Jeans jacka (Ginatricot) ; 299 :-

Läppglans (H&M) ; kommer inte ihåg ..!

Tröja (Ginatricot) ; 249 :-    tror jag


          


Nu ska jag se på skräckfilm själv och äta lite gott , vad ska ni göra  ?


Puss // Määndy   

Av Amanda & Mooa - 20 mars 2011 10:48

Funderar på att köra utan löshår idag ? Vad tycker ni babe´s ?


Ja / nej ?

  


Puss / määändy

Av Amanda & Mooa - 20 mars 2011 10:24

Heej , hoppas nu att Mooa har bloggat !

Men nu så fixar jag mig lite musik på högsta volym !

Idag så drar jag , Mooa och kanske Anna och Filippa in till Väla och shoppar , najs ? yess...

Så lägger förmodligen in lite bilder sen när jag kommit hem , men nu ska jag göra mig klar ha det bra Puss / Määndy !

  

Av Amanda & Mooa - 20 mars 2011 10:20

HÄÄÄÄÄÄÄYYYYYY Babeeess :)

Skitlängesedan jag bloggade , thihihih jag vet.  Ska dra till Väla med Määändyy och köpa det sista till Justin Bieber konserten 1 April idag. Håller på att fixa mig nu, men det går nt så bra :( Men iafall får blogga sen när jag kommer hem, see yaa ! <3


   Sigrid faila lite när hon skulle fotta oss !

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards