thashit

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda & Mooa - 28 februari 2011 19:11

Heej sweetheart´s ....


Har inte bloggat sen i torsdags , shieet vad tiden går snabbt !!

Men de har ju varit lov , imorse ringde klockan 6.10  *suck*   ... 

Men ändå ganska skönt när man inte behöver stressa så sjukt mycket .

Efter skolan drog jag hem , sen fixade jag mej så cyklade jag och Mooa en runda och lämnade 3 veckors försenad film * ouupps *   haha ..

Sen chillade vi lite när vi kom hem  och nu har jag precis ätit !

Tänkte faktiskt göra lite mysigt ikväll och ta min bok , ny bakat bröd och lite juice elr något och krypa ner under täcket ,   

om jag klarar mig utan datan .


Haha , slänger nog in ett inlägg till sen ! ;)


  

HAHA uee !




Av Amanda & Mooa - 27 februari 2011 12:27

Åhhhh.. Jag är riktigt jävla uttråkad ! Finns typ inget att göra. Jag vägrar liksom gå ner för att jag är skit sur på pappa för att han kom upp och väkte mig vid tio, sista dagen på lovet ! Borde man inte få sova då elr ?

Men iafall så har min uppdatering sugit, vet inte varför men , jag har bara nt pallat blogga.

Har inte gjort så mycket på lovet ändå. Typ varit med Amanda, Mirelle och Linn. Sen har jag ju varit på Väla några gånger också, thihihi x))


Men , nu så ska jag tvinga Amanda att blogga lite    



// Mooa

Av Amanda & Mooa - 23 februari 2011 14:15

Drar snart till vallåsen    Så hinner nt blogga nu



BTW . glömm nt rösta !!! ;o


   enkel outfittttt (a' haha!


PUSS HEJ / Määndy ! <3

Av Amanda & Mooa - 23 februari 2011 12:05

VALLÅSEN HERE WE COME !


Nu jävlar akta er för här kommer brudarna i backen !

Så har nt såå mycket att berätta , uppdaterar mer sen när jag kommer hem om jag orkar   


Men nu ska jag fixa mej och lite sånt pusshej !


  

 Yeeaah babes !

Av Amanda & Mooa - 23 februari 2011 11:50

Asså, fyfan vilken eftermiddag igår asså. Direkt när Amanda kom hem till mig vid typ 12 elr ngt sa hon att det skulle bli en dålig dag. Och, jo det blev det. Hahaha.

Jo, vi drog typ ut och fikade vid halv två elr ngt och så satt vi på bibblan och fikade. så när vi hade suttit där ett tag loggade Amanda in på msn och så bråkade hon med Emma.

Så typ ja skulle ngn annan ha datorn så vi gick och satte oss vid det fönstret igen. Så helt plötsligt ser Amanda en gubbe som snor hennes cykel. Så vi fick springa ut ur biblioteket och efter honom. Så typ skrek vi på honom och så ställde han cyklen och gick iväg. Så följde vi efter honom och så stod han och försökte sno andras cyklar. Men sen så märkte han att vi typ var efter honom och så då bara gick han runt och vände sig om hela tiden för att kolla om vi var bakom honom.

Sen så typ gick vi på bio och såg Gullivers resor. Hahahaa. Det var vi och typ några treor som går på vår skola. 

Sen så efter filmen gick vi hem och så typ somnade jag i min soffa vid halv tio för att jag inte mådde bra. Fast nu gör jag ju det, thihii.


Ska äta lunch nu , See Yaa ;D

Av Amanda & Mooa - 22 februari 2011 18:30

biooo nu , uppdaterar sen !! <3


   SER SJUKT VIT UT !! ;s

Av Amanda & Mooa - 22 februari 2011 10:01

Godmorgon !


Asså e så fucking sur på Amanda.. Hon skulle ringt mig för en timme sen. Och hon svarar varken på sms elr när jag ringer, och hemtelefonen tutar upptaget hela tiden.

Åhhh.... När hon ringer kommer jag fan dampa ihjäl mig. Jag gick upp kl 8 för att duscha bara för att hon skulle komma sen. Men nej, nu ska hon bara dissa mig -.-


Aja, ska ringa några gånger till, hajjdåå ! ;))

Av Amanda & Mooa - 21 februari 2011 17:56

Häääyy ;D


Asså, det första jag märkte när jag kollade vad Amanda hade uppdaterat på bloggen var i kanten. Vår presentation där det står att vi gillar '''Killar och Justin Bieber''

Haahahahahah, är inte JB en kille eller ?

Sen så var det då Headern... Asså jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag såg bilden på mig, asså fyfan, jag måste rösta på den andra elr första , thihihih ;D


Anyway så var jag, mormor (ahhaaha), Åsa och Molly ute och shoppade idag. Jag köpte ett vitt linne och ett par jeans. (Bilder kommer sen)

Men nu måste jag typ äta , see yaa ;D


Köss beatches :D

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards