thashit

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda & Mooa - 31 januari 2011 21:06

Såå.. nu bloggar jag, tihihih xD


Har typ inget att blogga om, men mjaa.. jag har typ fått sån nackspärr eller vad fan det heter) igen :( Och så failade jag min uppsats som jag ska lämna in i morgon, hehehe =) Men måste typ ändra lite på den nu , See Yaa :D


Så får ni en liten bild på Anni och Mandii som de ska se ut i sommar , thihihi :DSå jävla sööta , mina beebisar §  

Av Amanda & Mooa - 31 januari 2011 20:51

Jag sitter och ser på topmodell nu , men vad fan gör Mooa hon har ju nt uppdaterat på evigheter så sitter och väntar på att hon ska logga in på msn . Så jag kan skälla ut henne * thihi.. *  Men hon kommer väll skylla på något annat ..


En bild sen nån vecka sen     

    Anna and mee! 




Sister!<3 

Av Amanda & Mooa - 31 januari 2011 14:44

Hellou ! Jag såg precis att Mooas inlägg från igår har försvunnit ?

Och förlåt för dålig uppdatering ,har legat hemma i 40 graders feber buhhu .. 

Känner mej faktiskt lite bättre nu , imorn åker hela högstadiet till vallåsen förutom jag ... tror jag   Hoppas på att febern försvinner så snabbt som möjligt !


Men jaja nu har ni hört om det , fick precis för mig att göra något roligt så jag tog fram lite tråd och nål och sydde lite i en gammal tröja    Den var och blev inte så direkt fin men jaja ..




  före






  efter 

 

btw kolla denna bloggen www.isabelles.nu     Puss ..  

 

 

Av Amanda & Mooa - 28 januari 2011 17:02

Häääy bloggen !


Sitter och kollar film i sängen nu , mår faktiskt lite bättre nu .

Hade 39,9 graders feber imorse men nu har jag ingen feber alls , thihi...   

Sjukt jobbigt att vara sjuk , speciellt på helgen !

jaja uppdaterar mer imorn <3





  

Av Amanda & Mooa - 28 januari 2011 15:59

FYFAN, asså så jävla tråkigt. Typ idag så blev jag tvungen att gå upp as tidigt bara för att hinna cykla (!) ut till Lerberget. Det var ju för fan svinkallt.

Så typ bowlade jag och Mirelle först. Jag är as dålig på det D:

HAHAHAAH sen typ så hade vi sån där jävla redskapsgymnastik. Jag är inte så vig har jag märkt :D

Vi hade typ handboll och badminton också, fyfan vad jag hatar handboll , så jävla tråkigt.

Så nu har jag as tråkigt EFTERSOM AMANDA MÅSTE VARA SJUK !

Ni får ingen bild nu för jag ser ut som jag vet inte vad !


See Yaa §

Av Amanda & Mooa - 27 januari 2011 21:40

Hejj :D


Fyfan , har typ inget att skriva. Imorron har vi sån jävla prova på dag och jag måste cykla ut till Lerberget. Fyfan. Kommer typ dö på handbollen.


Men måste dra nu see yaa Bitches :D §

Av Amanda & Mooa - 27 januari 2011 16:00

Heej   


Sitter här hemma nu och är sjuk buhhh... !   

Har sovit hela dagen , men har igentligen inte så mycket att säga . Nu sitter jag och tittar på Top Model och chattar (a) Ni får en liten bild också .

   HAHA !   kommentera ?<3

 

 

 

 

  

Av Amanda & Mooa - 26 januari 2011 22:10

E så jävla sur nu -.- Har suttit och skrivt as långt på en uppsats som jag ska lämna in på tisdag och så raderas allt :/


Iafall så var jag med mandii idag :D Sen ikväll har jag suttit och skrivt ner frågorna och svaren till vårtt no -prov för att Linn har varit sjuk. Så nu ska jag själv träna eftersom jag har glömt det (thihi)



   Cp bild på mej :D


Köss // Mooa

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards