thashit

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Rubrik saknas

Av Amanda & Mooa - 11 april 2011 20:01

Hellooo , kom jusst hem från träningen. Är så jäkla trött :( Inte så kul ..


Iafall så har jag lagt över alla videor och fotton från JB konserten .. fast de är ju inte så många eftersom jag efter halva konserten råkade radera allt som fanns i kameran. Så typiskt mig. Så jag har inte så mke , och man hör mig och Amanda på varje video. Hahah så kommer Emma i ''Baby'' och ställer sig upp på Amandas stol (vilket man nt fick, då kunde man typ bli utslängd haha) och så hör man mig bara : ''SÄTT DIG NER''  med asmongo röst hahha .. Så jag tänker bara lägga ut några bilder !


Ps. Bilden Amanda la ut på mig när jag läser är så jävla snygg alltså !!

       Hahaha ni får igga armen !     Såå heeet !!  ;)


   omg fuck u

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda & Mooa - 19 april 2011 18:45

Hej , Har precis kommit hem från Mooa .Och vet ni vad vi har gjort? Jo vandrat på Kullaberg hela dagen ,haha ! Men det var faktiskt mysigt . Så vihandlade  först och sen drog vi upp till Kullaberg , gick lite och hittade en mysig plats med värsta uts...

Av Amanda & Mooa - 18 april 2011 20:39

   Asså jag stör mig bara sjukt mycket på en sak , folk klagar på att man är fjortis bara för att man sminkar sig . Jag älskar smink . Insidan gör utsidan , och bara för att du klagar tänker jag inte ändra mig , för jag älskar mig själv och jag har v...

Av Amanda & Mooa - 18 april 2011 18:06


Hej sötnosar , har inte bloggat på länge men det har bara inte blivit så . Nu har jag nästan precis kommit hem , och gissa vad jag gör nu ? Jo, sitter och steeeker i solen ute i en solstol med en drink + Min mormor kom med precis med ett påskägg mums...

Av Amanda & Mooa - 16 april 2011 16:24


  Med anna drar ut nu , puss !  

Av Amanda & Mooa - 14 april 2011 22:12


  Godnatt e fett trött nu ,Puss.

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards