thashit

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Amanda & Mooa - 12 april 2011 16:44

Såå , nu har jag precis fixat mig och så. Det blir inget långt inlägg eftersom vi ska ner och äta med hela släkten ..hmm  roligt ?

Men det får gå , 


GRATTIS MAMMI !


Ursäkta bilden ingen mascara eller något  , Puss !

 



Av Amanda & Mooa - 12 april 2011 16:44

Såå , nu har jag precis fixat mig och så. Det blir inget långt inlägg eftersom vi ska ner och äta med hela släkten ..hmm  roligt ?

Men det får gå , 


GRATTIS MAMMI !


Ursäkta bilden ingen mascara eller något  , Puss !

 



Av Amanda & Mooa - 12 april 2011 08:12

Hej sötnosar . Just nu ligger jag i sängen och är sjuk :( Ska nog gå ner och göra lite varm choklad , lägga mig i sängen och titta lite på big brother och sen plugga ...



Föresten .. hittade detta inlägget på en tjurig killes blogg !http://jonastm.blogg.se/


Det kissie inte tänkte på ...

Om man kollar på dom oskrapade lotterna så se man att det är lotter med endast tre rader att skrapa, samt att om man kollar på den skrapade lotten så ser man det röda märket uppe till höger som inte finns på dom oskrapade, där vid det röda märket så står det nu med extra vinstchanser, det gör det inte på dom oskrapade, sorry Kissie, men du faila igen...




Kom till kissies inlägg ,http://www.kissies.se/2011/04/10/omg-jag-vann-d/#comments

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards