thashit

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Amanda & Mooa - 6 februari 2011 16:16

Saknar och älskar er ! <3


   mirelle

 Anna   Filippa


Emma



    Mooa   Linn


Puss tjejer


OCH BEKO MIRELLE E SINGEL SÅ VA FAN VÄNTAR DU PÅ ?!! ;o <3



  

Av Amanda & Mooa - 6 februari 2011 15:37

Hellouu bitches  

Sitter i sängen och är propp mätt , haha  

Har bakat scones

   

Och suttit och skrivit och skrivit på SO;n känns som den aldrig blir klar !  

Men nu har jag bara en halv sida kvar och mvg uppgiften .. 

       Saknar så många   



Anna

Mooa

Filippa

Linn

Mirelle

Emma

 

& massa fler !

 

Men ska chilla nu sen vet jag inte vad som händer ligger och chattar med mirre nu , får väll skriva lite till på so;n eftersom den ska vara innlämnad imorn gör ett inlägg med lite bilder på mina saknade änglar också ! , PUSS   

 

 

 

  

Av Amanda & Mooa - 6 februari 2011 10:31

Hej ladies and gentle men (stavning ) ..

har precis vaknat och nu ligger jag i sängen trött efter igår   

Hade det jätte roligt igår , men ska försöka lägga in bilderna .Skulle det redan igår men det har inte funkat hhmm...  

Men tänkte att ni skulle få bilderna från i torsdags på mej , och för alla er som inte vet så hade jag en liten "spa-kväll" själv med hårinpackning och alla möjliga krämer !

Så här kommer dom ..


  

ää fan det var bara denna bilden som gick att ladda upp men ni ska få dom andra också , Puss !




  

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards