thashit

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Amanda & Mooa - 21 februari 2011 17:56

Häääyy ;D


Asså, det första jag märkte när jag kollade vad Amanda hade uppdaterat på bloggen var i kanten. Vår presentation där det står att vi gillar '''Killar och Justin Bieber''

Haahahahahah, är inte JB en kille eller ?

Sen så var det då Headern... Asså jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag såg bilden på mig, asså fyfan, jag måste rösta på den andra elr första , thihihih ;D


Anyway så var jag, mormor (ahhaaha), Åsa och Molly ute och shoppade idag. Jag köpte ett vitt linne och ett par jeans. (Bilder kommer sen)

Men nu måste jag typ äta , see yaa ;D


Köss beatches :D

Av Amanda & Mooa - 21 februari 2011 10:43

Heej brudar och boys ! Nu har jag precis vaknat   

Så nu ska jag tvätta bort sminket från igår som jag sommnade med och hoppa in duschen . Vet inte vad jag ska göra idag men något finns det väll och göra , det kanske blir Emma elr nått !


Bild på mej och syster från igår , hhaha helt oredigerad och vit !!

  


Pusss !


    

Av Amanda & Mooa - 21 februari 2011 00:11

NY HEADER igen ...! Nöjer mig aldrig , vill ha en snygg header så måste hitta någon som kan göra en bra, kanske du ?!   Kommentera isåfall !


GLÖMM INTE RÖSTA , NY OMRÖSTNING NU IGEN !! i vänster kant ..  


Nr 1 , (äldsta)

   



Nr 2 , (förra)                                       usch .. haha !




Nr 3 , (nya)    


  

HAHAHAHA !  


Så killar och brudar kom igen och RÖSTA nu ! <3



 Kiss / Amanda ! <3

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards