thashit

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Amanda & Mooa - 15 februari 2011 21:07

Hej sweet hearts !  Sitter här och kom på att jag inte hade uppdaterat på länge. Men ibland har man faktsikt inte lust bara , och jag hade glömt (a'

Men nu får ni ett inlägg ändån har nog haft världens bästa helg har massor att berätta lite kort nu ändå blir lite rörigt men jaja och ordigerade bilder ..!!



I måndags var det ju ALLA    DAG också , men väntar fortfarande på min prins      hhaha !




Fre ; Jag stack hem efter skolan , sen kom mirelle hit vi gjorde vid oss och stack till Nyhamnsdiscot där träffade vi Emma och Linn , HAHA vilka nördar ?  

  




Lör ; Underbar dag / Kväll / natt med med mina älsklingar , finns så mycket att berätta,  mat skräckfilm tjejer kan det bli bättre ? ;)

   !!

  

  


Älskar er tjejer ni har en stor plats i mitt    ! <3  


Sön; Med bästa mirelle ! ilu .. <3

  


--------------------------------------------


Tisdag  ; Med Anna bästavännn ! <3 Imorn åker hon till florida :(


Uscchh typ osminkad ! ..

 bäbä<3



Puss ilu ! <3





  

  


Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards