thashit

Alla inlägg den 6 januari 2011

<3

Av Amanda & Mooa - 6 januari 2011 18:01

Hahaaaahahaahaa.. min, Amandas och Annas göteborgsdialekter suger, speciellt min :D . Mina grannar kom ner till sitt sommarhus idag och vi snackade med dem från vårt fönster. Amanda och Anna försökte lura dem att de kom från gbg fast det funkade nt så bra   

Sen klädde Anna ut sig till Johnny Depp (Jack Sparrow , eller hur det stavas) hon såg faktiskt rätt lik ut, hahaaaa.

Iafall tror jag Amanda lägger in några bilder senare !


      Jag och Johanna i bakgrunden:D Gjorde värsta cpminen på kortet , hahaa :D 

Av Amanda & Mooa - 6 januari 2011 10:46

Godmorgon alla mina små kycklingar !     

Jag vaknade typ vid kvart över tio i dag , ändå skönt att gå upp lite tidigare !

Sen åt jag frukost och nu sitter jag här och bloggar lite .

Idag ska jag till Mooa "igen" för jag måste fixa henne för hon ska bort   

Så hon skulle bara duscha först och jag ska packa ner plattången , sminket & ringarna. Sen sticker jag till Mooa så det blir ett inlägg till sen   

Tycker att ni får kommentera lite mer !

Och gud vad jag längtar till sommaren !!  

   Bild sen i sommras x)) <3         



                                                  
                                         // Amanda  

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards