thashit

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Amanda & Mooa - 22 januari 2011 15:39

boooooold ;*


hahah !

     

Av Amanda & Mooa - 22 januari 2011 13:16

          

Av Amanda & Mooa - 22 januari 2011 11:21

Hääyy älsklingar !


Nu har jag precis vaknat "typ" , ska göra vid mej för snart kommer fem danskar   

 

Ja, vil der en stilling til senere!

Men nu har jeg fyldes op mig selv og gøre mit hår!

 

HAHA , världens sämsta danska !! men puss hej   

 

 

   cipe .

Av Amanda & Mooa - 22 januari 2011 11:03

Tack för igår tjejer, sjukt kul .. älskar er :D HAHAHAHAHA, förlåt Anni det var inte meningen att putta dej så att du ramla och det var inte meningen att skratta heller men ja.. ni vet ju hur jag var igår ;P


....

Amanda: VAD FAN ÄR DET FÖR NÅGON MAN SOM GÅR BAKOM OSS? Owo

Vi (Jag och Anna): VAA? ..

Amanda: *Börjar springa..*

Vi: *Får panik.*

Jag: *Råkar putta till Anna så att hon ramlar D:*

Anna: *Ligger på marken och ser döende ut..*

Amanda: Jävlar hur gick det?

Jag: Förlåt..

Anna: AOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Jag: *Garva ihjäl mig*

Amanda: Fyfan vad taskig du är..

Jag: Fölåt jag tänkte på något annat (Ljuga)

De: Det går vi inte på

Jag: *Skrattar ännu mer*

Vi (Jag och Amanda): *Hjäper Anna upp.*

De: *Följer mig hem och går sedan hem till Amanda igen*

....

AHAAAHAHAHAH .. en helt vanlig kväll i Höganäs :D (Bilder från igår kommer sen :D)


Köss //Mooa

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards