thashit

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Amanda & Mooa - 25 januari 2011 22:12

Fyfan vad länge sedan jag uppdaterade nu :O Men iafall så var jag Anna och Mandii på väla i Söndags. AHAHAHA jag och Anna skämde ut oss som fan.


Vi (Jag och Anna): *vi går in i skivaffären*

Jag: Omg Justin Bieber tröjjor 8D

Anna: Sånna måste vi ha!

Sen  så visar det sig att det inte står vilken storlek på kartongen så jag och Anna får typ öppna varje sånn här kartong och sen hittar vi då S. Så ska vi gå och betala och då så är de assmå i storlekarna så vi får leta efter asstora storlekar. Så vi får ju öppna alla jävla kartonger igen. Så hittar jag då en och betalar och Anna tycker det är så pinsamt att hon också går ut men hon vill också ha en så hon och Amanda fick gå in igen. De i affären höll på att skratta ihjäl sig och sen gick vi inte förbi den affären igen AHAHHAHAHAH :D


Köss // Mooa   

Av Amanda & Mooa - 25 januari 2011 21:44

Häääy bebisar !


Sry för dålig uppdatering .. men har pluggat SO prov till idag .

Och nu ligger jag i sängen och chattar med några söta   

Lovar att uppdatera bättre i morgon !

Men ska ligga och smsa lite nu så puss hej <3


  



                                   

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards