thashit

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda & Mooa - 5 januari 2011 14:34

Heej alla mina små sötnosar !    

Nu sitter Anna och Mooa och kollar i H&M katalogen .

Jag har typ försökt få igång internet hela morgonen hos Mooa , och så proffsig som jag är fick jag koppla om alla sladdar ! Och jag ick igång det , det trodde ni inte va ?   

Nu får ni en random bild       // Amanda    <3 

     

:D

Av Amanda & Mooa - 5 januari 2011 12:42

Nu har jag äntligen ränsat ut min garderob. Har typ skit lite kläder nu  Det e typ kriis. Ska beställa lite nya senare i eftermiddag när Amanda e här, hon får hjälpa mig. Hon ska typ fixa sig här som vanligt har jag bestämt.   


Iafall så kommer fler inlägg senare + nya bilder !

Av Amanda & Mooa - 4 januari 2011 19:35

Sry för dålig uppdatering men har varit hos Anna typ hela dagen   

Vi har fotat och filmat   xD   hahaha !

Men har nästan inga bilder på denna datan så ni får en på mitt öga, och en på min ÄLSKLING    <3

      <<---- SÖÖÖÖÖTTTTE <3


                                                


                                                  
                // Amanda   

Av Amanda & Mooa - 4 januari 2011 14:01

Så, nu har man äntligenn vaknat, hahaa :D E typ fortfarande skit trött, fast jag fick inte sova längre för pappa D: Iafall ska jag göra mig vid nu.

Hahaa, ett roligare inlägg kommer nog senare  =)



Köss // Mooa  


  

:(

Av Amanda & Mooa - 4 januari 2011 12:39

Jaa, har typ precis duschat .

Mår sådär , har typ sjukt ont i mitt öra x)

Idag ska jag och anna nog filma lite haha   


Kolla Annas blogg ! www.brunettenanna.bloggplatsen.se

Och min och Annas " FLIPP " blogg www.lyxlirarna.bloggplatsen.se  



 bara för att anna är kär i han ;) // Amanda <3 

Av Amanda & Mooa - 3 januari 2011 16:12

Två bilder, det kommer fler bilder sen   


 Kommentera !


      //Amanda 

Av Amanda & Mooa - 3 januari 2011 13:25

Jaaa,  nu sitter vi här och Mooa och Anna har precis kommit hit !

Nu ska vi sminka oss och fixa håret            



~ DAGENS STALKER ~


   adda ---->       mogge_97@hotmail.com

Av Amanda & Mooa - 3 januari 2011 00:53

AA, nu ska jag nog snart gå och lägga mej, sjukt tidigt men pallar nog nt vara uppe lika länge idag igen     


Tack för dagen Anna & Mooa  <3

Tack för kvällen Linn & Mooa <3                    


Har haft sjukt kul idag (bilder kommer) 


Ni får en bild , men då måste ALLA kommentera !  och dom som nt vågar skriva sitt namn på kommentaren , ni är nördar !  



   KÖSS & GODNATT // Amanda <3

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards