thashit

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda & Mooa - 15 januari 2011 09:58

ASSÅ JAG ÄR SJUKT IRRITERAD  NU !

Jag skrev ett inlägg igår men jag tror jag somnade ?  

Sjukt störigt för nu har hela försvunnit -.-

Men what ever , nu ligger jag i sängen och har precis vaknat idag blir det nog linn ialla fall på kvällen och Mooa   



Här får ni en bild på Mooa och Linn från lovet ialla fall , fler bilder kommer nog senare !  

     

HAHAHAHAHAHAHAH , dom kommer döda mej  


                                                  


                                  // Dinlillababe   

Av Amanda & Mooa - 14 januari 2011 20:14

Okej... min updatering suger, hhhhahaahah    

Iafall så sitter jag hos Mandii nu och tittar på tv.. Linn kommer nog sen     

Just nu erkände Mandii att hon älllllllllllllskar fanta exotic, i flaskan . Om ni undrar så ja.. .vi har faktiskt väldigt roliga liv -.-



  

Av Amanda & Mooa - 13 januari 2011 23:24

Jaa, har inte hunnit blogga på hela dagen trött och har ont i huvudet nu :'(

Men det har varit en sjukt jobbig dag idag ...  


Och jag lovar lovar lovar lovar lovar  att berätta om lovet imorgon !

Nu ska jag sova så puss och godnatt ladies and gentlemen , haha

   <--- gammal tjatig bild men vem bryr sej bättre med en än ingen alls ;)







                                  PUSS ÄLSKLINGAR // Amanda   

<3

Av Amanda & Mooa - 12 januari 2011 23:00

Heyy <3


Nu ligger jag i sängen och chattar lite ska berätta om loovet imorn x))

Idag var det typ första dagen i skolan .. -.-

Men hinner värkligen nt skriva mer nu puss hej babysar<3

Av Amanda & Mooa - 12 januari 2011 15:51

Förlåt för att jag iunte bloggade igår heller .. Träningarna började igår så jag hann aldrig eftersom jag var hos mormor och morfar innan dess, sen var jag för trött.

Iafall så började skolan idag, lite segt, hahaha. Sista lektionen hade jag och Mirelle vattenfärgs krig. Vi var inte så snygga sen :D

Nu måste jag göra No- läxa ..


See Yaa ! :D

Av Amanda & Mooa - 10 januari 2011 23:43

Heyy bebisar <3


Idag har jag varit med Anna vi har faktiskt inte gjort så mycket men imorn så ska vi till väla och shoppa som f*n till skolan börjar !

Så ska åka till Anna 8 imorn och fixa oss tillsammans.    

Sen sticker vi nog till väla vid halv 10 kanske uppdaterar lite dåligt imorn men hoppas Mooa lägger ut en liten bild bomb.Ska sova nu godnatt alla mina små kycklingar :)<3



Vi börjar skolan på onsdag sjukt tråkigt längtar fan inte !   

När börjar ni eller har ni redan börjat ?


Bild på mej sen idag , kommentera något gulligt så blir jag jätte glad !     




                                                  
               // Väla nörden    

Av Amanda & Mooa - 10 januari 2011 17:54

Hejj :P


Förlåt för min dåliga uppdatering, men jag e hos mormor och morfar. Kommer hem imorgon.

Iafall så springer jag nu runt i min nya favorit klänning, sjukt smexxi. Idag var jag och shoppa med mormor och Molly. Det blev en tröja och lite sånnt. Hihii, men ja nu hinner ja nt skriva mer så hejdåå   


Köss // Mooa  

Av Amanda & Mooa - 10 januari 2011 10:04

Heej sry för dålig uppdatering men jag orkade verkligen nt igår.

Nu har jag och anna precis vaknat , vi somnade 4 igår / idag   

Vi ska gå ner och äta frukost nu och sen ska vi kanske träffa några idag   

Fler inlägg kommer senare !


Kolla dessa bloggarna sjukt söta tjejer ;


www.shiteden.nu <3

www.sarahtjulander.blogg.se <3






Puss // Amanda   

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards