thashit

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda & Mooa - 20 januari 2011 16:02

Sitter hör hemma hos Anna nu och vi äter makaronen , thihi ...

 

Men hinner nt blogga mer nu kommer nog en "bildbomb" sen , puss hej bebisar <3

 

 

 

 

 

// Din lilla babe

 

 

 

 

 

 

 


Av Amanda & Mooa - 19 januari 2011 19:09

Hajj §


Igår: Vaa med Mandii och Anna .. kommer nt ihåg vad vi gjorde ahahah :D Sen så hade jag typ basketträning och förjävlka mkt träningsvärk sen i Söndags :(

Sen idag så har ja typ varit i skolan (SUGER K*K) och sen typ Mandii och Anna igen . . sen nu så tråkar jag jävligt mkt och sitter och skriver inlägg i min nya blogg www.uandmee.bloggplatsen.se och sen måste ni bara kolla http://al-i-ce.bloggplatsen.se/ HON ÄR SÅ SJUKT SÖÖT ! NI MÅSTE KOLLA   


Fyfan seriöst jag har typ damp just nu så ja jag kan nt skriva mera såå See yaa Bbys   

Köss på röven //Mooa

Av Amanda & Mooa - 18 januari 2011 21:21

Ny header , har suttit och gjort den hela kvällen !

Men den blev inte så bra ... så gör kanske en ny imorn   

HAHA , berättar mer om dagen senare .



      MOOA & .......?



PUSS BITCHES <3



  

Av Amanda & Mooa - 17 januari 2011 19:10

GAHHHH.. OM NI UNDRAR ÖVER VARFÖR VI BYTTE ''TOPP'' (SOM DE KALLAR DET,LÅTER SJUKT ROLIGT) SÅ VAR DET FÖR ATT JAG RÅKADE TRYCKA PÅ FEL JÄVLA SAK .. AMANDA HAR VÅR VANLIGA HEADER SÅ JAG KAN INTE ÄNDRA TILL VÅR VANLIGA, HON KOMMER GÖRA DET SEN NÄR HON SER ATT JAG RÅKAT ÄNDRA MEN SÅLÄNGE FÅR NI HA EN ASGAMMAL D:

Av Amanda & Mooa - 17 januari 2011 18:50


Haaajj    


Har varit så sjukt trött hela dagen. HAHAHHAHAH.. va typ övertrött i morse.. så nu måste jag genomlida en timmes kvarsittning på måndag för att jag typ ''störde'' Ian genom att kasta clementinklyfter på honom.

Sen när vi typ hade idrottslektion så somnade jag, hahahahah så jävla kul... Linn kom typ och bara ''Whaat ofta du sov?'' för hon typ väckte mej.

Sen min idrottslärare bara ''Gick det bra att meditera?'' och jag bara ''Om man somnar så.. ja!''


Fast nu måste jag träna till ett jävla Asien prov och skriva på en jävla uppsats som jag ska lämna in nästa fredag och jag har verkligen inte börjat än .. kommer nog inte bli klar  


Köss // Mooa


Och jo föressten .. bilden på mig i Amandas inlägg var bara för snygg .. hahahahah   

Av Amanda & Mooa - 17 januari 2011 16:40

häääyy bloggen   


Nu ligger jag typ och chillar och chattar med Emma , Linn och massa fler.

Ska ta en tablett , träna och sen ska jag bara ta det lungt ta mej ett glas varm ohboyy (stavning)  har ont i huvudet . Men måste ändå träna Anna har typ hoppat över massa dagar , men jag ska fan nt ge upp !

Längtar till imorn , då får jag se mina älsklingar Anna ,Mooa, Emma & Linn igen , thihi ...

Hade sjukt kul i hälgen !!


Fredag ; Var med Anna & Mooa och filmade .


Lördag ; Var med Anna och Mooa , sen gick vi och mötte Linn . Så gick jag och Linn och hyrde film och Anna och Mooa och köpte ansikts masker .Sen gick vi hem till mej och så på en film ( kommer nt ihåg vad den heter ) och gjorde ansiktsmasker . Efter filmen gick Linn och Mooa hem och åt , sen kom dom igen då såg vi SCREAM 3 ...    Måste göras om !!


Söndag ; Var på väla med Anna               igen ... thihi !

 

 

Slänger in 2 bilder från i Lördags  :P <3   Anna & Mooaa <3   Linniss <3

 

Cp bild på mej ...  

HEHE ... ^^





  

  

Av Amanda & Mooa - 16 januari 2011 18:35

Heej  


Förlåt för att jag nt uppdaterat på hela dan men jag har varit iväg i Lund och spelat basket. Jag har noll kondition (stavas?) nu efter jullovet.

Iafall så förlorade vi båda matcherna mot Eos (Lund) och Hbg. Men men.. Nu måste jag duscha och lite sånnt !   



Köss //Mooa   

Av Amanda & Mooa - 15 januari 2011 12:26

JAG SKA SERIÖST DÖDA AMANDA ! Gaahhh.. att hon bara lägger ut sånna bilder på mej AHAHAHAHAHHAH. Bara för att jag känner för att hämnas kommer nu lite gamla bilder på Mandii              


Gahh.. hon kommer döda meej  AHAHAHAHAHAHAH  

Presentation


Heej vi är två tjejer som älskar killar , och justin bieber ! Kommentera

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

HEADER

Vilken header ?!
 Nr 1 (äldsta)
 Nr 2 ( förra)
 Nr3 (nya)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards